Show last authors
1 Kurumlar arasında postalanacak olan evrakların postalama sonrasında servislerle gönderilmesi için yapılan işlemdir.
2
3 Kurum Yönetimi
4
5
6 E-gönderim entegrasyonları ile evrak gönderilecek olan kurumların  Kurum Yönetimi>Ku"Kurum yönetimi" ndeki "E- Gönderim" alanı seçili olmalıdır. Bunun yanında bu kurumların "Ana Kurum" alanı doldurulmalı ve bu ana kuruma EYAZISMA_PAKET_SERVIS_TANIM kaydı oluşturulmalıdır. (Örneğin: Savunma Sanayi Başkanlığına ve SSB altındaki X birimine SSB-SAVNET entegrasyonu ile evrak gönderileceği zaman kurum yönetiminden hem SSB hemde X kayıtlarının E-gönderim seçenekleri işaretlenmeli, her iki kaydın da ana kurumları SSB yapılmalı ve SSB'ye EYAZISMA_PAKET_SERVIS_TANIM kaydı tanımlanmalıdır)
7
8 Belgenet to Belgenet evrak gönderimi için gönderici tarafta gerekli tanımlamalar yapılır ve evrak gönderiminde yine E-gönderim seçilir. Alıcı tarafta ise gelen evrak kayıt servisi kullanılır.
9
10 Kurum Yönetiminde "E-Gönderim" işaretli ise karşı kurumun giden evrak servisi için gerekli olacak "servis adresi", "kullanıcı adı" ve "şifre" veritabanında tanımlanacaktır. Tüm entegrasyonlar için ayrı ayrı kullanıcı adı ve şifresi tutulacaktır. E-gönderim entegrasyonlara ait servis tanımları [[Belgenet - Yazılım Kurulum Talimatları>>url:https://confluence.turksat.com.tr/pages/viewpage.action?pageId=91455632]] dökümanında paylaşılacaktır.
11
12 [[image:1660113023801-355.png]]